Mystery shopping

Bij mysteryshopping staat een bezoek centraal op een locatie die jij als opdrachtgever aangeeft. Zodra wij de ideale mysteryshoppers hebben geselecteerd, worden de bezoeken gebracht. Meerdere bezoeken worden altijd door verschillende mysteryshoppers uitgevoerd. Los van de algemene beoordeling op klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en klantbeleving, zal de mysteryshopper ook de specifieke wensen en eisen van de opdrachtgever meenemen en in kaart brengen. Deze ervaringen worden daarna teruggekoppeld via een digitaal beoordelingstool.

 

Mystery calling

Wanneer je kiest voor mysterycalling neemt de mysteryshopper telefonisch contact op met jouw bedrijf. Gespecialiseerde mysteryguests onderzoeken dan hoe klantgericht je medewerker zich opstelt aan de telefoon. Vanzelfsprekend brengt de mysterycaller in het gesprek onderwerpen in die door jou als opdrachtgever zijn aangedragen. De ervaringen die in het telefoongesprek of de gesprekken worden opgedaan worden vastgelegd. Via een rapport wordt je als opdrachtgever op de hoogte gesteld van de uitkomsten.

 

Mystery mailing

Eén van de meest belangrijke contactmomenten met klanten is via email. Het is daarom van groot belang dat dit professioneel en accuraat gebeurt. De productnaam mysterymailing zegt genoeg. Via emailcontact onderzoeken onze Mysterymailers de klantgerichtheid van de medewerkers. In dit onderzoek staan klantvriendelijkheid, accuratesse en taalkundigheid centraal. Natuurlijk ontvang je als opdrachtgever schriftelijk de uitkomsten van het onderzoek in een rapport.

 

Mystery website visit

Bedrijven die hun website nog beschouwen als extra winkel die slaan de plank anno 2017 behoorlijk mis. Voor potentiële klanten van je bedrijf is de website ook jouw bedrijf. Het is belangrijk dat technisch adequaat wordt ingespeeld op deze ontwikkeling. Via het product mysteryvisit website zorgen we ervoor dat onze specialisten een scan maken van je website. We beoordelen je onder andere op: actualiteit; Nederlandse taal; SEO; toegankelijkheid; gebruiksvriendelijkheid en responsiviteit.

Vanzelfsprekend ontvang je hiervan een uitgebreid rapport met aanbevelingen.

 

Mystery social media visit

Wie heeft er tegenwoordig niet te maken met social media? Hoe staat het met jouw gebruik van social media? Hoe kijken jouw klanten daar tegenaan? Draagt het bij aan de core business van jouw bedrijf? Dit zijn zomaar een paar vragen die we bij het product mysteryvisit social media aan bod laten komen. Deze scan van jouw bedrijf op het gebied van social media is zeer aan te raden!

 

Overall scan

Het feit dat je op dit moment nog op deze site bent, zou kunnen betekenen dat je klantgerichtheid een belangrijk onderwerp vindt. Klanten die voor dit product kiezen hebben behoefte aan een totale scan van hun bedrijf. In de totale scan komen alle genoemde producten bij elkaar en worden ze separaat van elkaar beoordeeld. Hieruit volgt een rapport met inzichten en aanbevelingen voor jouw bedrijf of organisatie. Aangezien de impact van de overall scan zeer afhankelijk is van de omvang van de organisatie maakt een uitgebreide intake onderdeel uit van het proces. Naar het rapport met uitkomsten en aanbevelingen wordt door onze klanten reikhalzend uitgekeken.