Maak gebruik van het speciale aanbod

Het is enorm belangrijk om regelmatig jouw klantgerichtheid te testen. Mensen vervallen in automatismen en dat is voor scherpte in klantgerichtheid niet best. Het is dan ook niet vreemd dat uit onderzoek blijkt dat 95% van de bedrijven meer rendement uit de klant kan halen! Dat laat jij toch niet liggen?

Wil je ook weten hoe de klant naar jouw bedrijf en dienstverlening kijkt? Meld je via het onderstaande formulier aan en wij nemen contact met je op!
We doorlopen dan samen de volgende stappen naar meer klantgerichtheid en dus meer tevreden klanten:

  • Persoonlijk intakegesprek
  • Bepalen periode waarin het onderzoek moet plaatsvinden
  • Bespreken van gewenste focuspunten
  • De aankoop
  • Een datum voor het bespreken van de rapportage
  • Terugkoppeling van ervaringen en tips ter verbetering van klantgerichtheid

 

Ik meld me aan voor twee keer mysteryshopping;

Graag een email adres invullen waar vertrouwelijke informatie naar toe gestuurd mag worden